Дистанційне навчання в 5 класі

Розв'язки завдань присилати за електронною адресою:
protsenko_svetlana@ukr.net

1) 16.03. Повторити параграф 38 -41, виконати №1462. Виконати до 18.03.

2) 18.03. Повторити параграф 38 -41, виконати №1472, №1481,№1485,№1495, №1496.             Виконати до 19.03.

3)  19.03. Повторити параграф 38 -41, виконати самостійну роботу №8, стор.243   до 20.03

4)  20.03 Повторити параграф 38 -41, виконати №1487, №1489, виконайте тести до 23.03

       Тести 10 запитань

1Виконайте ділення:  85,2 : 6
варіанти відповідей
А)  14,2;           Б)142;          В) 1,42

2.   453,2 : 22
варіанти відповідей
А) 2,06;            Б)  20,6;       В) 206;          Г)0,206

3.  0,1242 : 69
варіанти відповідей
А) 0,01;            Б)  0,0018;    В) 0,18;        Г) 1,8 

4.   Обчисліть 21,6 – 12,6 : 18 + 6
варіанти відповідей
А) 29,6;            Б) 20,9;         В) 26,9  

5.  Виконайте дії  3,6 : 9 + 0,18 ∙5;
варіанти відповідей
А) 1,3;              Б) 13;             В)  0,1

6. Розв'яжіть рівняння     x ∙ 13 = 132,
варіанти відповідей
А) х = 1,02;      Б) х = 102;     В) х = 10,2

7.  64,6 : x = 17
варіанти відповідей
А) 38;               Б)  х = 3,8;     В) х = 0,38

8.  Перетворіть у десятковий дріб 3/4
варіанти відповідей
А) 0,75;              Б) 7,5;             В) 0,075

9.  Перетворіть у десятковий дріб 53/40
варіанти відповідей
А) 13,25;              Б) 132,5;             В)  1,325

10. Запиши звичайний дріб у вигляді десяткового та виконай ділення
 13/20 : 0,08
варіанти
А) 81,25;              Б) 8,125;             В)  8,325

5) 23.03  Виконайте контрольну роботу до 25.03

                                                Тематична контрольна робота                                        
                                                                                  Варіант 1

І-ІІ рівень.
      Виберіть правильну відповідь.
1.      Добуток 0,06·1,2 дорівнює:
       а) 7,2;                   б)0,72;    в) 0,072;                     г) 0,0072.
2.      На яке число потрібно помножити 5,08, щоб дістати 0,0508?
       а) 10;       б)100;        в) 0,1;         г) 0,01.
3.      Велосипедист рухається зі швидкістю 7,8 км/год. Яку відстань він подолає за 0,3 год?
 
а) 2,34 км;      б) 23,4 км;       в) 2,6 км;         г) 26 км.
4.      Знайдіть частку 4,81 : 2,6:
       а) 18,5;       б) 1,85;       в) 1,58;     г) 15,8

5.      Розв'яжіть рівняння 0,01х = 10,2:
       а) 102;       б) 1020;       в) 1,02;        г) 0,102.
6.      У скільки разів число 0,07 менше від числа 21,7?
а) 310;     б) 31;     в) 0,31;     г) 3,1
III рівень
7.      Знайдіть значення виразу: (0,16·7,8 + 32,2·0,16) : 8.
8.      Із двох міст, відстань між якими 529,6 км, одночасно назустріч один одному ви­їхали два потяги й зустрілися через 4 год. Швидкість одного з потягів 65,2 км/год. Яка швидкість другого потяга?
IV рівень
9. За 6 год. моторний човен проплив за течією річки 218,4 км. Швидкість течії річки дорівнює 1,8 км/год. Яку відстань пропливе човен проти течії
                                                     

Тематична контрольна робота №8
                                                                                  Варіант 2
І-ІІ рівень.
      Виберіть правильну відповідь.
1.      Добуток 0,03 ·1,9 дорівнює:
       а) 0,0057;             б) 0,057;         в) 0,57;     г) 5,7.
2.      На яке число потрібно помножити 0,0409, щоб дістати 4,9?
       а) 0,1;         б) 0,01;       в) 10;     г) 100.
3.      Лижник рухається зі швидкістю 7,8 км/год. Яку відстань він подолає за 0,4 год?
а) 18 км;        б) 28,8 км;            в) 2,88 км;                 г)1,8 км.
4.      Знайдіть частку 4,68 : 2,4:
       а) 1,95;        б) 19,5;       в) 15,9;     г) 1,59.

5.      Розв'яжіть рівняння 0,01х = 18,9:
      а) 1,89;      б) 0,189;       в) 189;     г) 1890.
6.      У скільки разів число 0,03 менше від числа 27,9?
а) 9,3;     б) 93;     в) 930;     г) 0,93
III рівень                    
7.      Знайдіть значення виразу: (0,15·27,4 + 2,6·0,15) : 9.
8.      Із двох пунктів, відстань між якими 88,62 км, виїхали назустріч один одному два велосипедисти й зустрілися через 3 год. Один із велосипедистів їхав зі швидкістю 14,3 км/год. Знайдіть швидкість другого велосипедиста.
IV рівень
9.      За 8 год. катер проплив проти течії річки 131,2 км, швидкість течії річки дорівнює 1,8 км/год. Яку відстань пропливе катер за течією річки за 3,6 год.?



 6) 25.03.  Прослухайте нову тему "Відсотки".






Вивчити цю тему параграф 42, виконати №1500, 1502,1504,1508 до 27.08

Успіхів вам в навчанні!

Шановні учні, прохання до вас уважно прочитати мою інформацію.
У нас навчання онлайн, я не можу виправляти всі ваші помилки в домашніх завданнях, тому, перевіряючи роботи, повинна побачити в ваших роботах розуміння того, що ви виконували. Для цього потрібно дотримуватись вимог до виконання письмових робіт, про які вам відомо, але я вам їх нагадаю:

  1. Всі роботи виконуються в ваших зошитах з математики з зазначеними датами, які я надала в блозі і в даний термін попорядку. Тобто домашня робота№1, потім №2 і т.д., якщо це контрольна робота, то дописати ці слова. 
Роботи підписувати обов'язково, ваших "ніків" я не знаю.пишуть

  2. Роботи виконуються чітко і зрозуміло, без перекреслювань і всяких коректорів (це не чернетка). Всі завдання пишемо з короткою умовою (за деяким виключенням). Пояснюємо кроки своїх розв'язань, використовуючи теоретичні знання, теореми, властивості, тощо.  Малюнки, графіки зображуємо під лінійку олівцем, коло циркулем. 

  3. Не пересилайте одну і ту роботу декілька раз, виправляючи помилки, які я написала. Я її вже перевірила і більше не буду.
 Ви у мене не одні. 
  
  4. Відсилайте завдання вертикально з нормальним масштабом, я їх не зберігаю, щоб повернути або збільшити.

  Успіхів Вам та здоров'я, все у нас буде добре.


02.04. Шановні п'ятикласники, ви запрошуютесь на відеоурок, який відбудеться 07.04 об 11.00 з теми "Відсотки" в форматі ZOOM. Якщо ви не зарегестровані, то зарегеструйтесь, будь-ласка. Ввійдіть в ZOOM за 5 хв. до початку, введіть індетіфікатор 849 775 8390 і пароль 032033. До зустрічі.
     Ми продовжуємо навчання з сьогоднішнього дня. Будьте уважними , завдання треба виконувати того ж дня і присилати наступного. Також ми працюємо в платформі "Мій клас" і виконуємо в ній тести з теми "Відсотки" до 10.04. Бажаю вам усішних досягнень.
       
   З 06.04  по 10.04.

1) 06.04. Повторити параграф 42 та виконати №1510, №1514, №1516,№1530  до 07.04
  
 07.04 ваш час здачі домашніх завдань за 06.04 закінчився.

2) 08.04.  Повторити параграф 42 та виконати №1518, №1527, №1535,№1540 до 09.04

3) 09.04.   Опрацювати параграф 43 та виконати №1550, №1552, №1564,№1578 до 10.04

4) 10. 04. Повторити параграф 42, 43. Виконати №1556, 1559, 1568 до 13.04

      З 13.04 по 17.04.

1) 13.04. Опрацювати  параграф 44. Виконати №1588, 1594, 1596, 1602  до 14.04.

 2) 15.04. Повторити параграф 41 - 44. Виконати  №1597, 1604, 1607, 1609 до 16.04

3) 16.04. Виконати перевірочну роботу №2 на платформі "Мій клас"

4) 17.04. Повторити  пункт 42 -  44.Виконати домашню самостійну роботу стор. 272 до 21.04. Підготуватись  до контрольної роботи 

                                                                  


                                                                 

          
      З 21.04 по 24.04.
1) 22.04. Повторити  пункт 42 -  44.Виконати домашню роботу з 
підручника Мерзляка. №1043, 1074, 1079, 1088 до 23.04.

2) 23.04. Контрольна робота. Буде задана о 12.00. Прислати її до 13.00      
                                                                     Тематична контрольна робота №9                                                

                                                                                     Варіант 1

І-ІІ рівень.

      Виберіть правильну відповідь.

  1. На клумбі росли троянди і лілеї, причому лілеї становили 8% усіх квітів. Скільки відсотків усіх квітів становили троянди?

а) 80%;    б) 40%;     в) 92%;     г) 88%.

  1. Знайдіть 1% від 6 грн.

а) 6 коп.;     б) 60 коп;    в) 6 грн;    г) 600 грн.
  1. Математичний гурток відвідують 40 учнів, 35% яких становлять дівчатка. Скільки дівчаток відвідують математичний гурток?
а) 16 дівчаток;    б) 14 дівчаток;     в) 15 дівчаток;     г) 12 дівчаток.
  1. Рибалка спіймав 14 лящів, що становить 28% усього вилову. Скільки всього рибин спіймав рибалка?    а) 200 рибин;    б) 28 рибин;    в) 50 рибин;    г) 72 рибини.
  1. Знайдіть середнє арифметичне трьох чисел, сума яких дорівнює 24,9.
а) 12,45;    б) 8,3;    в) 9,3;    г) визначити неможливо.
  1. Маси півнів дорівнюють 4,6 кг, 4,8 кг, 4,1 кг і 4,3 кг. Знайдіть середню масу півня.
а) 4,5 кг;    б) 5,4 кг;   в) 4,75 кг;   г) 4,45 кг.
ІІІ рівень
  1. Автомобіль їхав 2 год зі швидкістю 60 км/год і 3 год зі швидкістю 80 км/год. Знайдіть середню швидкість автомобіля.
  2. У зоопарку мавпи з'їдають щоденно 60 кг фруктів і овочів. Із них 33% банани, 27% - морква, а решта – яблука. Скільки кілограмів яблук з'їдають мавпи?
IV рівень
  1. За перший день було продано 60% завезеної у магазин тканини, за другий – 35% остачі, а за третій – решту 156 м. Скільки метрів тканини було завезено в магазин
Тематична контрольна робота №9
                                                                                     Варіант 2
І-ІІ рівень.
      Виберіть правильну відповідь.
  1. У вазі стояли ромашки і волошки, причому волошки становили 15% усіх квітів. Скільки відсотків усіх квітів становили ромашки?
а) 50%;    б) 90%;     в) 85%;     г) 5%.
  1. Знайдіть 1% від 2 м.
а) 200 м.;     б) 2 м;    в) 20 см;    г) 2 см.
  1. У класі навчається 25 учнів, 60% яких відвідують математичний гурток. Скільки учнів відвідують математичний гурток?
а) 10 учнів;    б) 12 учнів;     в) 17 учнів;     г) 15 учнів.
  1. У фінал вийшли 24 конкурсанти, що становить 12% усіх учасників. Скільки осіб брали участь у конкурсі? а) 200 осіб;    б) 88 осіб;    в) 48 осіб;    г) 150 осіб.
  1. Знайдіть середнє арифметичне трьох чисел, сума яких дорівнює 20,1.
а) 10,05;    б) 6,7;    в) 8,7;    г) визначити неможливо.
  1. Маси ящиків з картоплею дорівнюють 2,8 ц, 3,2 ц, 3,5 ц і 2,1 ц. Знайдіть середню масу ящика.
а) 2,95 ц;    б) 3,1 ц;   в) 2,9 ц;   г) 3 ц.
ІІІ рівень
  1. Автомобіль їхав 3 год зі швидкістю 60 км/год і 2 год зі швидкістю 80 км/год. Знайдіть середню швидкість автомобіля.
  2. У кафе завезли 40 кг цукерок. Із них 24% - «Ластівка», 36% - «Ромашка», а решта – «Червоний мак». Скільки кілограмів цукерок «Червоний мак» завезли в кафе?
IV рівень
  1. За перший місяць побудували 65% дороги, за другий – 80% остачі, а за третій – решту 56 км. Скільки кілометрів дороги було побудовано?
 3)  24.04.  Ми закінчили вивчати математику 5 класу. Тепер у нас є  час на повторення, наведення порядку в зошиті  для теорії і з хорошими успіхами закінчити навчальний рік.    
  Починаємо . 
 Повторити параграф 1 - 4.   Виконати домашню роботу №1634, №1636, №1644, №1648.    
   
       27.04  - 30.04   

 1) 27.04. Повторити параграф 5 - 7.   Виконати домашню роботу №1650, 1652, 1654.

  2) 29.04. Повторити параграф 8, 9.   Виконати домашню роботу
 №1656, 1660, 1663.

  3) 30.04. Повторити параграф 1 - 10. Виконати домашню роботу - це перевірити внесення тем в зошит з теорії. Зошит зберігається і продовжується в шостому класі

     04.05 - 08.05. 
.
1) 04.05. Повторити параграф 11 - 14.   Виконати домашню роботу №1670, 1673, 1697

2) 06. 05.  Повторити параграф 17 - 19.   Виконати домашню роботу №1680, 1707, №1710.

3) 07.05, 08.05. Перевірочна  робота на  платформі   "Мій клас" 
    до 11.05.

   13.05 - 15.05. 
1) 13.05. Перевірочна контрольна робота з 11.00 до 11.45
2) 14.05. Повторити параграф 22, 23. Виконати домашню роботу      №1682, 1687, №1695.
3) 15.05. Повторити параграф 24 - 28. Виконати домашню роботу 
     №1683, №1690.   

    18.05 - 29.05. 
1) 18.05. Повторити параграф 29 - 35. Виконати домашню роботу 
    №1692, 1732.
2) 20.05. Повторити параграф 36 - 41. Виконати домашню роботу
    №1696, 1738. 
3) 21.05, 22.05, 25.05.  Перевірочна  робота на  платформі   "Мій клас"
4) 27.05, 28.05. Скласти математичну казку, напечатати на листі  (формат А4, розмір шрифту 14, кількість листів 1).
5) 29.05. Повторення.

 Навчальний рік закінчився, успішних канікул, до зустрічі в 
новому навчальному році.

Немає коментарів:

Дописати коментар