Розв'язки завдань присилати за електронною адресою:
protsenko_svetlana@ukr.net
1) 16.03. Повторити параграф 38 -41, виконати №1462. Виконати до 18.03.
2) 18.03. Повторити параграф 38 -41, виконати №1472, №1481,№1485,№1495, №1496. Виконати до 19.03.
3) 19.03. Повторити параграф 38 -41, виконати самостійну роботу №8, стор.243 до 20.03
4) 20.03 Повторити параграф 38 -41, виконати №1487, №1489, виконайте тести до 23.03
Тести 10 запитань
1. Виконайте ділення: 85,2 : 6
варіанти відповідей
А) 14,2; Б)142; В) 1,42
2. 453,2 : 22
варіанти відповідей
А) 2,06; Б) 20,6; В) 206; Г)0,206
3. 0,1242 : 69
варіанти відповідей
А) 0,01; Б) 0,0018; В) 0,18; Г) 1,8
4. Обчисліть 21,6 – 12,6 : 18 + 6
варіанти відповідей
А) 29,6; Б) 20,9; В) 26,9
5. Виконайте дії 3,6 : 9 + 0,18 ∙5;
варіанти відповідей
А) 1,3; Б) 13; В) 0,1
6. Розв'яжіть рівняння x ∙ 13 = 132,
варіанти відповідей
А) х = 1,02; Б) х = 102; В) х = 10,2
7. 64,6 : x = 17
варіанти відповідей
А) 38; Б) х = 3,8; В) х = 0,38
8. Перетворіть у десятковий дріб 3/4
варіанти відповідей
А) 0,75; Б) 7,5; В) 0,075
9. Перетворіть у десятковий дріб 53/40
варіанти відповідей
А) 13,25; Б) 132,5; В) 1,325
10. Запиши звичайний дріб у вигляді десяткового та виконай ділення
13/20 : 0,08
варіанти
А) 81,25; Б) 8,125; В) 8,325
5) 23.03 Виконайте контрольну роботу до 25.03
Тематична контрольна робота
Варіант 1
І-ІІ рівень.
Виберіть правильну відповідь.
1. Добуток 0,06·1,2 дорівнює:
а) 7,2; б)0,72; в) 0,072; г) 0,0072.
2. На яке число потрібно помножити 5,08, щоб дістати 0,0508?
а) 10; б)100; в) 0,1; г) 0,01.
3. Велосипедист рухається зі швидкістю 7,8 км/год . Яку відстань
він подолає за 0,3 год?
а)2,34 км ; б) 23,4 км ; в) 2,6 км ; г) 26 км .
а)
4. Знайдіть
частку 4,81 : 2,6:
а) 18,5; б)
1,85; в) 1,58;
г) 15,8
5. Розв'яжіть рівняння 0,01х = 10,2:
а) 102; б) 1020; в) 1,02; г) 0,102.
6. У скільки разів число 0,07 менше від числа
21,7?
а) 310;
б) 31; в) 0,31; г) 3,1
III рівень
7. Знайдіть
значення виразу: (0,16·7,8 + 32,2·0,16) : 8.
8. Із двох
міст, відстань між якими 529,6
км , одночасно назустріч один одному виїхали два
потяги й зустрілися через 4 год. Швидкість одного з потягів 65,2 км/год . Яка швидкість другого потяга?
IV рівень
9. За 6
год. моторний човен проплив за течією річки 218,4 км . Швидкість течії
річки дорівнює 1,8 км/год .
Яку відстань пропливе човен проти течії
Тематична контрольна робота
№8
Варіант 2
І-ІІ рівень.
Виберіть правильну відповідь.
1. Добуток 0,03 ·1,9 дорівнює:
а) 0,0057; б)
0,057; в) 0,57; г) 5,7.
2. На яке число потрібно помножити 0,0409, щоб дістати 4,9?
а) 0,1; б)
0,01; в) 10; г) 100.
3. Лижник рухається зі швидкістю 7,8 км/год . Яку відстань він подолає за 0,4
год?
а) 18 км ; б) 28,8 км ; в) 2,88 км ; г)1,8 км .
4. Знайдіть
частку 4,68 : 2,4:
а)
1,95; б) 19,5; в) 15,9; г) 1,59.
5. Розв'яжіть рівняння 0,01х = 18,9:
а) 1,89; б) 0,189; в) 189; г) 1890.
6. У скільки разів число 0,03 менше від числа
27,9?
а) 9,3;
б) 93; в) 930; г) 0,93
III рівень
7. Знайдіть
значення виразу: (0,15·27,4 + 2,6·0,15) : 9.
8.
Із двох пунктів, відстань між
якими 88,62 км ,
виїхали назустріч один одному два велосипедисти й
зустрілися через 3 год. Один із велосипедистів їхав зі швидкістю 14,3 км/год . Знайдіть швидкість другого велосипедиста.
IV рівень
9. За 8 год. катер проплив проти течії річки 131,2 км , швидкість течії
річки дорівнює 1,8 км/год . Яку відстань пропливе катер за течією річки за 3,6 год.?
6) 25.03. Прослухайте нову тему "Відсотки".
Вивчити цю тему параграф 42, виконати №1500, 1502,1504,1508 до 27.08
Успіхів вам в навчанні!
У нас навчання онлайн, я не можу виправляти всі ваші помилки в домашніх завданнях, тому, перевіряючи роботи, повинна побачити в ваших роботах розуміння того, що ви виконували. Для цього потрібно дотримуватись вимог до виконання письмових робіт, про які вам відомо, але я вам їх нагадаю:
1. Всі роботи виконуються в ваших зошитах з математики з зазначеними датами, які я надала в блозі і в даний термін попорядку. Тобто домашня робота№1, потім №2 і т.д., якщо це контрольна робота, то дописати ці слова.
Роботи підписувати обов'язково, ваших "ніків" я не знаю.пишуть
2. Роботи виконуються чітко і зрозуміло, без перекреслювань і всяких коректорів (це не чернетка). Всі завдання пишемо з короткою умовою (за деяким виключенням). Пояснюємо кроки своїх розв'язань, використовуючи теоретичні знання, теореми, властивості, тощо. Малюнки, графіки зображуємо під лінійку олівцем, коло циркулем.
3. Не пересилайте одну і ту роботу
декілька раз, виправляючи помилки, які я написала. Я її вже перевірила і більше
не буду.
Ви у мене не одні.
4. Відсилайте завдання вертикально з нормальним
масштабом, я їх не зберігаю, щоб повернути або збільшити.
Успіхів Вам та здоров'я, все у нас буде добре.
02.04. Шановні п'ятикласники, ви запрошуютесь на відеоурок, який відбудеться 07.04 об 11.00 з теми "Відсотки" в форматі ZOOM. Якщо ви не зарегестровані, то зарегеструйтесь, будь-ласка. Ввійдіть в ZOOM за 5 хв. до початку, введіть індетіфікатор 849 775 8390 і пароль 032033. До зустрічі.
02.04. Шановні п'ятикласники, ви запрошуютесь на відеоурок, який відбудеться 07.04 об 11.00 з теми "Відсотки" в форматі ZOOM. Якщо ви не зарегестровані, то зарегеструйтесь, будь-ласка. Ввійдіть в ZOOM за 5 хв. до початку, введіть індетіфікатор 849 775 8390 і пароль 032033. До зустрічі.
Немає коментарів:
Дописати коментар