Дистанційні завдання для 7 класу

Завдання для учнів 7-го класу 


Розв'язки завдань присилати за електронною адресою:
protsenko_svetlana@ukr.net
Вчитель-методист вищої категорії НВК "Кіровоградський колегіум", м.Кропивницький.

1)    Алгебра
Продовжити вивчати тему "Функція. Лінійна функція".
Виконати завдання №869, №871,№875 до17.03

  Геометрія.
Написати контрольну роботу до 20.03

Перший варіант.

1)    Накресліть тупокутній ∆РМК та його зовнішній кут при вершині М.

2)    Кут при вершині рівнобедреного трикутника дорівнює 59º. Знайдіть кут при основі.

3)    Дві сторони трикутника дорівнюють 14,2см і 15,6см. Якому найбільшому цілому числу см може дорівнювати третя сторона?

4)    Один із кутів трикутника удвічі менший за другий і на 24º більший за третій. Знайдіть кути трикутника.

5)    Один із зовнішніх кутів трикутника дорівнює 108º. Знайдіть внутрішні кути не суміжні з ним, якщо вони відносяться, як 5 : 4.

6)    Медіана , проведена до гіпотенузи прямокутного трикутника, дорівнює 10см і ділить ку у відношенні 1:2. Знайдіть гіпотенузу та менший катет прямокутного трикутника.



Другий варіант.

1)    Накресліть прямокутній ∆КРС та його зовнішній кут при вершині гострого кута С.

2)    У рівнобедреному трикутнику кут при основі дорівнює 17º. Знайдіть інші кути трикутника.

3)    Дві сторони трикутника дорівнюють 20,7 дм і 31,4 дм. Якому найбільшому цілому числу дм може дорівнювати третя сторона?

4)    Один із кутів трикутника на 25º менший від другого і у три рази менший від третього. Знайдіть кути трикутника.

5)      Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 51 см, а дві його сторони відносяться, як 3: 7. знайдіть сторони трикутника.

6)      Гострі кути рівнобедреного трикутника відносяться, як 2:3. Знайдіть кут між бісектрисою і висотою, проведеними з вершини прямого кута.

2) Алгебра.

Повторити тему "Функція". Виконати  завдання №6 "Перевір себе", стор.170
до19.03.
  Виконати контрольну роботу з теми "Функція" до 23.03.

Варіант 1.
1.      Функцію задано формулою у = - 2х + 7. Визначте:
1)      значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 6;
2)      значення аргументу, при якому значення функції дорівнює – 9;
3)      чи проходить графік функції через точку А(-4; 15).
2.      Побудуйте графік функції у = 3х – 2. Користуючись графіком, знайдіть:
1)      значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 2;
2)      значення аргументу, при якому значення функції дорівнює –5.
3.      Функцію задано формулою у=0,5х –3. Не виконуючи побудови знайдіть:
1)      нулі функції;
2)      чи проходить графік функції через точку А(10; 1).
4.      Знайдіть область визначення функції у =7∕ (х² +12х)
5.      Побудуйте в одній системі координат графіки функцій у= -3х+5 і у=2 та знайдіть координати точки їх перетину.
6.      Знайдіть k, якщо відомо, що графік функції у=kх – 10 проходить через точку М(4; 2).
7.      Побудуйте графік функції : у= х - 3 , якщо х≽0;   
                                                    у= -2х - 3, якщо х≼0.
                   Знайдіть за графіком:
1)      нулі функції;
2)      значення аргументу, при якому значення функції набуває додатних значень;
3)    значення аргументу при яких функція набуває від’ємних значень.


                                          Варіант 2.
1.      Функцію задано формулою у = 8х – 3. Визначте:
1)      значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 2;
2)      значення аргументу, якщо значення функції дорівнює – 19;
3)      чи проходить графік функції через точку В(-2;-13).
2.      Побудуйте графік функції у=-2х+5. Користуючись графіком, знайдіть:
1)      значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 2;
2)      значення аргументу, при якому значення функції дорівнює – 1.
3.      Функцію задано формулою у= - 0,8х+4. Не виконуючи побудови знайдіть:
1)      нулі функції;
2)      чи проходить графік функції через точку В( 14; -32).
     4. Знайдіть область визначення функції у =2х ⁄ (9-х²)
5.      Побудуйте в одній системі координат графіки функцій у=х-3 і у=2х-1 та знайдіть координати точки їх перетину
6.      Знайдіть значення а, якщо відомо, що графік функції у= - 1/4х – а проходить через точку М(-12;2).
7.      Побудуйте графік функції у =  -х+2, якщо х≽ 0;          
                                                  у =   2х + 2, якщо х≼ 0.                          
      Знайдіть за графіком:
1)      нулі функції;
2)      значення аргументу, при якому значення функції набуває додатних значень:
3)    значення аргументу, при яких функція набуває від’ємних значень.

 3) 23.03. Алгебра.
Вивчити пункт 24 «Рівняння з двома змінними».

Виконати №916,918, №920, №929 до 25.05
4) 25.05 Алгебра.
Вивчити пункт 25 «Лінійне рівняння з двома змінними та його графік»


Виконати №952; №956; №962; №967.
5)  24.03. Вивчити:  Геометричне місце точок.  Пункт 19, виконати №476,№482,№484,№485.
    до 26.03
    Прогляньте відео з теми


   6) 26.03.  Повторити пункт 19, виконати №486,№488,№492,№499 до 28.03.

Бажаю Вам успіхів в засвоєнні нових тем, чекаю домашні завдання та питання в Viber, або на електронну пошту. Добра всім і здоровя !


Шановні учні, прохання до вас уважно прочитати мою інформацію.
У нас навчання онлайн, я не можу виправляти всі ваші помилки в домашніх завданнях, тому, перевіряючи роботи, повинна побачити в ваших роботах розуміння того, що ви виконували. Для цього потрібно дотримуватись вимог до виконання письмових робіт, про які вам відомо, але я вам їх нагадаю:

  1. Всі роботи виконуються в ваших зошитах з математики з зазначеними датами, які я надала в блозі і в даний термін попорядку. Тобто домашня робота№1, потім №2 і т.д., якщо це контрольна робота, то дописати ці слова. 
Роботи підписувати обов'язково, ваших "ніків" я не знаю. У вас повинно бути 7 робіт - 4 з алгебри, 3 з геометрії. Терміни деяких робіт вийшли і їх не має, як мені їх оцінювати 

  2. Роботи виконуються чітко і зрозуміло, без перекреслювань і всяких коректорів (це не чернетка). Всі завдання пишемо з короткою умовою (за деяким виключенням). Пояснюємо кроки своїх розв'язань, використовуючи теоретичні знання, теореми, властивості, тощо.  Малюнки, графіки зображуємо під лінійку олівцем, коло циркулем. Якщо ви будуєте графіки, то не забувайте про те, що осі позначені, точки також, графік підписаний.

  3. Не пересилайте одну і ту роботу декілька раз, виправляючи помилки, які я написала. Я її вже перевірила і більше не буду.Ви у мене не одні. 
  
  4. Відсилайте завдання вертикально з нормальним масштабом, я їх не зберігаю, щоб повернути або збільшити.

 Вибачте, що написала тільки зараз. Думала, що все очевидно і зрозуміло, але, перевіряючи роботи, побачила, що треба нагадати ці правила. Цінуйте себе, мене і наш час 

  Успіхів Вам та здоров'я, все у нас буде добре.


02.04. Шановні семикласники, ви запрошуютесь на відеоурок, який відбудеться: 7-А клас 08.04(середа) об 11.00, 7-Д клас 08.04 о 12.00 з теми "Розв'язування систем рівнянь" в форматі ZOOM. Якщо ви не зарегестровані, то зарегеструйтесь, будь-ласка. Ввійдіть в ZOOM за 5 хв. до початку, введіть індетіфікатор 849 775 8390 і пароль : 7-А 011730, 7-Д 027439. До зустрічі.

        Шановні СЕМИКЛАСНИКИ ми продовжуємо наше навчання. Не забувайте присилати завдання вчасно, дотримуючись вказаних дат. Успішного вам навчання!

    І тиждень з 06.04 по 10.04
    Алгебра
1) 6.04. Повторити пункт 24,25. Виконати №977,№982,№988, №1002 до 08.04

2) До 9.04 зареєструватись на платформі "Мій клас" і виконат.и роботу, яка задана  до 13.04

    Геометрія
3)  07.04. Повторити пункт 19, опрацювати пункт 20. Властивості кола. Дотична до кола.
   Виконати №512, 516, 521 до 08.04.



4)  09.04. Повторити пункт 20, виконати №518, №522, №524, №526 до 13.04


    ІІ тиждень. З 13.04 по 17.04
    Алгебра
    1) 13.04. Опрацювати пункт 27.Розвязування систем рівнянь способом підстановки. Виконати №1035, №1040, №1042 до 15.04

  2)  15.04. Повторити пункт 27, виконати №1037, №1039


      Геометрія
     3) 14.04. Опрацювати пункт 21. Коло описане та вписане в трикутник.
   Виконати №540, №541, №551 до 16.04.

 4) 16.04. Опрацювати пункт 22. Повторити пункт 20 -21.
   Виконати №553, №558, №559,№580,№581  до 21.04.

    ІІІ тиждень. З 21.04 по 24.04

    Алгебра
   1) 22.04. Опрацювати пункт 28. Повторити пункт 26 -27.
    Виконати №1048, 1056, 1071 до 24.04.
   
    Геометрія  
   2) 21.04. Повторити пункт 19 -22. Виконати №577, №583, №588,№617
  до 23.04. 
     Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
   3) 23.04. Повторити пункт 19 -22. Виконати №591, №593, №619
  до 27.04.
  
        ІV тиждень. З 27.04 по 30.04
     Алгебра
   1) 27.04.  Повторити пункт 26 -28. Виконати №1050, 1052,1062.
   2) 29.04. Опрацювати пункт 29. Виконати №1054, 1083, 1087 до 30.04
       29.04  уроки в ZOOM о 11.00 в 7-А, о 12.00 в 7-Д.     

     Геометрія 
   1) 28.04. Повторити пункт 19 -22. Виконати стор. 193  завдання №4 "Перевір себе"
      2) 30.04. Контрольна робота. Надана буде в viber о 12.00.
   Переслати її до 13.00.

    V тиждень. З 04.05 по 08.05
         Алгебра
      1) 04.05. Повторити пункт 24 -29. Виконати №1089, №1103, №1105.
      2) 06.05. Контрольна робота. Надана в viber о 13.30
           Переслати її до 14.30.
      3) Виконати до 11.05 перевірочну роботу на платформі "МІЙ клас"  

        Геометрія 
      1) 05.05. Повторити пункт 1 - 3. Виконати №669, №670,№671.
      2) 07.05. Повторити пункт 4 - 6. Виконати перевірку зошита для теорії, 
       дописати теми, які пропущені.

           VІ тиждень. 12.05 по 15.05
            Алгебра
       1) 12.05.  Повторити пункт 1 - 9. Виконати №1140, №1157.
       2)  14.05. Повторити пункт 10 - 13. Виконати №1163, №1173

           Геометрія 
        1) 13.05. Повторити пункт 7 - 10. Виконати №677, №681, №684.
       
         V тиждень. 18.05 по 29.05
            Алгебра
     1) 18.05.  Повторити пункт 14 - 20. Виконати №1156, №1168.
       2)  20.05,25.05 Повторити пункт 21 - 29. Виконати перевірочну роботу на платформі "Мій клас" 
       3) 27.05. Повторення.
  
         Геометрія 
  1) 19.05. Повторити пункт 11 - 14. Виконати №677, №687, №700.
   2)  21.05, 26.05.   Виконати перевірочну роботу на платформі 
 "Мій клас"   
   3) 28.05. Повторення.   
               
        

Немає коментарів:

Дописати коментар